familjenforssell

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Janet Forssell - 6 november 2015 21:42

Nu är det officiellt . Vi säljer vårt hus i Vellinge OM det går för rätt pris.
Vi flytta in 2002 den 16 november . Då var vårt hus litet men Gud så mysigt. Jag kommer ihåg att vi var såå stolta . Jag var i sjunde månaden och fick jobba i en friggebod så länge då jag hade sålt min salong i Malmö och min nya salong skulle då påbörjas med första spadtaget. Mars blev din färdig . Fast jag hade James nästan nyfödd älska jag min nya salong som ligger i anslutning till vårt hus och vid varje tillfälle så såg jag till att jobba.
Vi har fortsatt att renovera och fixa detta hus med mycket slit, tårar och mest skratt och glädje .ÄR det dags att gå vidare . Jag ÄLSKAR MITT HUS men ibland måste man stanna upp i livet och faktiskt gå vidare , för vem vet det kan ju bli ännu bättre .

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer ni får se vad som händer i familjen Forssells liv, Janet, Billy, Felicia och James!
Vi bor i ett hus i en by som kalls för Vellinge, utanför Malmö.
På den här bloggen kommer ni få se vad som pågår på salongen Lady & Ka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Janet Forssell


Ovido - Quiz & Flashcards