familjenforssell

Alla inlägg under januari 2017

Av Janet Forssell - 2 januari 2017 21:38

Okej 2016?
Bra eller dåligt år? Fast det har varit student , nykomlingar till världen har det nog inte varit det bästa året.
Börjar med det negativa . Vårt hus fick vi inte sålt. Det är nog det mest sorgliga , att fått struma är inte heller så roligt , men det finns medicin att få. Fått kämpa en del med min älskade son. Min älskade dotter har flyttat hemifrån , kanske inte så negativt men lite sorgligt är det allt?Många terrordåd och elände i världen ?måste snart få ett slut
Det positiva är att jag och min familj att fått en starkare och ännu mer kärlek?till varandra. Vi har fått fira både 40 och 70 åringar. Två nykomlingar har kommit till världen Grattis lilla Nils från faster. Och lilla Hugo förtidigt född som inte ens skulle komma 2016 ville ut och se världen . Grattis Mattias min systerson och gudbarn till er fina pojke. Vår lilla Felicia har tagit studenten och flyttat hem till Tom som är välkommen i vår familj. En alldeles stor sak som jag är väldigt stolt över är att Billy o jag vandra från Vellinge till Halmstad på 6 dagar (20 mil) Men nu kommer ett nytt år som jag hoppas kommer bli mer positivt för min del?

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer ni får se vad som händer i familjen Forssells liv, Janet, Billy, Felicia och James!
Vi bor i ett hus i en by som kalls för Vellinge, utanför Malmö.
På den här bloggen kommer ni få se vad som pågår på salongen Lady & Ka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Janet Forssell


Ovido - Quiz & Flashcards