familjenforssell

Alla inlägg under januari 2016

Av Janet Forssell - 31 januari 2016 19:25

Av Janet Forssell - 31 januari 2016 19:20

Lina Pettersson jag älskar ditt konsept med inga mejeri och kolhydrater . Men ibland måste man bara överväga en riktig söndagsmiddag med Råddjursadel , kokt potatis och en fin gräddsås med fonden från köttet och inte fel att ha mammas inlagda gurka och hemmagjorda lingon till . Så gott??

Av Janet Forssell - 31 januari 2016 01:24

Av Janet Forssell - 31 januari 2016 01:18


Idag har varit en sådan där bra dag .
Det börja med en lördagsmorgon och jag är ledig från mitt jobb för att tillbringa dagen med fina Britta på mässan Go event som hon fick av mig i födelsedagspresent . Det var fullspikat schema med Zumbapass , yoga, Afrikansk dans och Body balans. Vi lyssna även på Mårten Nylén (var med i Biggers loser) och simmerskan Emma Igelström . Och så många fina ord som stack rakt in i hjärtat som jag hoppas kommer sitta kvar för alltid. Det känns så bra att ha vänner som man kan anförtro och öppna sitt hjärta till som lyssnar och ger kloka ord tillbaka . Tack Britta för du är en så bra lyssnare . Vi har skrattat mycket idag ätit en god Jordärtskocksoppa och shoppat Paluns müsli i massor . Dagen kan inte bli bättre när man kommer hem till ett väldukat bord med Räkor och champagne . Jag älskar dig så mycket min fina make. Det har varit en sådan där bra dag när vi sitter i timmar och bara pratar och planerar gör god mat tillsammans Torsk med en kärleksfull Risotto och vitvinssås . Njuter av Noarks Ark på TV och bara njuter. Vill ha fler sådana bra dagar . Jag har lärt mig ett par bra ord idag . Le mera och gör det du verkligen vill . Tjoho så bra jag mår idag och imorgon när jag vaknar skall jag ha en positiv dag att se tillbaka på . God Natt fina vänner.

Av Janet Forssell - 17 januari 2016 02:09

Idag var en sån dag man bara kommer att komma ihåg. Vakna , träna , fixa och jobba. Arg på barnen , handla ,göra mat och fixa inför middag till kvällsbjudning. Tog en bastu med mannen fortsatte göra fint. Mina bästa vänner kommer vi äter , dricker och mår bra . Just en sådan dag jag kommer ihåg

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer ni får se vad som händer i familjen Forssells liv, Janet, Billy, Felicia och James!
Vi bor i ett hus i en by som kalls för Vellinge, utanför Malmö.
På den här bloggen kommer ni få se vad som pågår på salongen Lady & Ka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Janet Forssell


Ovido - Quiz & Flashcards