familjenforssell

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Janet Forssell - 17 oktober 2015 15:35

Idag fick det bli en ledig lördag . Nybakade scones som Felicia och hennes bästisar gjorde åt jag med god aptit . Det är ju ändå lördag. Billy , James och jag tog sen en gångtur i rask takt till Höllviken och hämta vår bil efter gårdagens kalas hos Alfons. Fast det duggregna njöt jag varenda minut att få frisk luft och gå och prata med min man o son. Jag ville väldigt gärna besöka Vellingblomman och handla nya blommor , men eftersom Billy absolut inte ville in där så gav jag med mig när det var meterlånga bilköer bara för att parkera . Det fick bli att handla lite pumpor istället på Söderrogården och Hem till gården fixa vi present till kvällen då vi skall hem till Britta o Chrille på middag. Eftermiddagen får beså av en avkopplande stund i bastun.

Av Janet Forssell - 17 oktober 2015 01:35

Idag har det varit en vanlig dag ,
Tyvärr han jag inte med någon träning pga mycket jobb . Sen var det dags art fira Alfons och då blev det mycket god mat b.la.vin och lite. chips . Men det är iallafall fredag ?

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer ni får se vad som händer i familjen Forssells liv, Janet, Billy, Felicia och James!
Vi bor i ett hus i en by som kalls för Vellinge, utanför Malmö.
På den här bloggen kommer ni få se vad som pågår på salongen Lady & Ka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Janet Forssell


Ovido - Quiz & Flashcards